CREDIT RAPID

14 iun. 2011

Angajamentul Provident faţă de clienţii care solicita CREDIT RAPID.

Stimate Client,
Toţi clienţii sunt foarte importanţi pentru noi; de aceea, ne străduim să vă oferim cele mai bune produse. Acest document descrie serviciile pe care dumneavoastră, în calitate de client, le puteţi aştepta de la Provident.
  • Dorim să fim întotdeauna politicoşi şi respectuoşi cu dumneavoastră. În conformitate cu valorile noastre, vom fi responsabili, respectuoşi şi transparenţi în relaţia cu dvs.
  • Vă vom oferi un serviciu rapid, convenabil şi adaptat nevoilor dvs. Ne vom strădui să răspundem tuturor solicitărilor de împrumut în decurs de 48 de ore.
  • Vă vom ţine la curent cu situaţia împrumutului dvs. şi vă vom oferi informaţii clare, uşor de înţeles. Dacă aţi ales împrumutul cu serviciul optional la domiciliu, veţi primi de la agentul Provident o chitanţă pentru fiecare rată achitată. Dacă aţi ales împrumutul fără serviciul la domiciliu, puteţi suna la numărul de relaţii cu clienţii pentru a obţine informaţii cu privire la situaţia împrumutului dvs.
  • Vă vom informa cu privire la toate produsele disponibile pentru dvs. şi, după caz, vă vom oferi posibilitatea de a beneficia de noi împrumuturi în funcţie de istoricul dvs. de plată şi de capacitatea de a le restitui.
  • Dacă aţi ales împrumutul cu serviciul la domiciliu, veţi fi vizitat săptămânal de către un agent.
  • Vom evalua corespunzător posibilitatea dvs. de a plăti împrumutul. Facem acest lucru întrucât nu este nici în interesul dvs., nici al nostru să vă împrumutăm sume de bani pe care nu vă permiteţi să le restituiţi. Un agent Provident vă va informa când puteţi beneficia de un nou împrumut şi care este suma maximă pe care o puteţi primi, dar decizia finală este responsabilitatea dvs.
  • Vă vom trata cu înţelegere în cazul în  apar schimbări neaşteptate ale capacităţii dvs. de plată şi vom încerca să găsim împreună cu dvs. o soluţie în cazul în care întâmpinaţi dificultăţi reale în restituirea împrumutului.
  • Dorim să ştim dacă serviciile pe care le oferim nu sunt întotdeauna pe măsura aşteptărilor dvs. Dacă doriţi să ne trimiteţi o sesizare sau o reclamaţie, vă rugăm să folosiţi datele de contact de pe verso. Toate sesizările vor fi analizate corespunzător şi vor primi un răspuns în cel mai scurt timp. Puteţi să apelaţi numărul de telefon de la departamentul de relaţii cu clienţii, să ne trimiteţi un e-mail, un fax sau o scrisoare prin poştă. Dacă aţi ales împrumutul cu serviciul la domiciliu, puteţi discuta şi cu agentul Provident.
La rândul nostru, ne aşteptăm să fiţi un client responsabil. Siguranţa agenţilor Provident este extrem de importantă pentru noi.
De aceea, nu le permitem agenţilor să poarte sume mari de bani asupra lor şi suntem întotdeauna la curent cu programul lor de vizite.
Ne aşteptăm:
• Să fiţi politicos şi respectuos în relaţia cu angajaţii şi agenţii noştri. Nu vom permite, sub nicio formă, ameninţările sau manifestările inadecvate la adresa lor.
• Să fiţi onest şi să ne oferiţi informaţii exacte care să ne ajute să evaluăm corect posibilitatea dvs. de a restitui împrumutul. Informaţi-ne cu privire la orice modificare a capacităţii dvs. de plată care ar putea afecta restituirea împrumutului.
• Să analizaţi cu atenţie raportul dintre veniturile şi cheltuielile dvs. lunare înainte de a decide să luaţi un împrumut.
• Să vă asigurați că ştiţi care este suma totală de plată, înainte de semnarea contractului, şi că împrumutaţi sume de bani pe care le puteţi restitui.
• Să citiţi contractul în întregime şi să vă asiguraţi că l-aţi înţeles înainte de a semna. Dacă aveţi nelămuriri, vă rugăm să discutaţi cu agentul Provident sau să telefonaţi la departamentul de relaţii cu clienţii.
• Să verificaţi întotdeauna documentaţia aferentă împrumutului pentru a înţelege care sunt costurile care se adaugă valorii împrumutate şi în ce constau acestea.
• Să plătiţi rata săptămânal, în conformitate cu termenii stabiliţi prin contractul de împrumut.
• Să aveţi întotdeauna în vedere că semnarea contractului, indiferent de tipul de împrumut de care beneficiaţi, vă face direct răspunzător pentru plata ratelor săptămânale, în conformitate cu prevederile contractului.

                 Articol preluat de pe situl http://www.provident.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu